Tiden går!

Vad tiden går, har inte hunnit skriva nåt här på länge! Men det bra att den här långa tråkiga januari månaden börjar glida mot slutet snart! Jag har jobbat mycket, nu har jag ledig vecka! Haft mycket planering inom familjen, båda döttrarna kommer flytta slutet februari, fast dom bor inte hemma, men vi får hjälpa med flytten! Och hästen kommer också flytta till Mantorp! Yngsta dotter flyttar dit till sin pojkvän! Äldsta kommer iväg och tänker resa runt världen! Men hennes egendom får vi ta hand om igen! Själv längtar jag också bort nånstans var solen skiner och jag kan gå barfota! Bokad en resa till franska rivieran början av juni, Nice! Men måste jag vänta så länge, vi får se! Nu ska jag iväg till jobbet, har apt idag! Imorgon blir det träffa yngsta dotter och ta en lunch och lite shopping istan!
Jag ska bli mormor på sommaren, första gången och det ska bli så kul!

Kommentera här: