Tiden går...

Va fort dagarna och veckorna går, tycker att jag inte alls hinner med. Förra veckan hade jag min ledig vecka, åkte till Helsingfors med min man.
Åt god mat och köpte hem massor goda finska delikatesser,
Tror att jag tar en fasta vecka snart! När vi kommit hem från Helsingfors, bilen var fullproppad, lasta snabbt av och byta bil och lasta på yngsta dotters saker och sen åkte vi till Mantorp, dit har hon flyttat nu. Vi hade trevlig helg hos henne och hennes pojkvän. Blev bortskämd med god mat där också!
Vi hann även göra ett besök på ett butik som heter Country Interior, hade läst om den där butiken och visst var det fina saker där. Hittade fina ljusstakar och lite annat roligt.
Vi hann även ta en fika hos dotters pojkväns syster och mera fika hos pojkväns föräldrar. Nu måste jag bara börja banta, veckan var riktigt gotte vecka och sedan var det semla dagen också!

Kommentarer:

1 Emma:

Vilka underbara bilder!

Kommentera här: