Ska bli mormor,,,

Jag ska bli mormor första gången! Vad spännande, det kommer bli en liten pojke på midsommarveckan. Härligt med sommar baby. Jag kan inte låta bli att köpa saker åt blivande babyn.
Gucci har så fint till babyn. Köpte den vackra mössan och fina pläden, så mjuka och härlig material. Det blev en liten investering, men kommer ge det som välkommen till världen present!
Har satsat lite för dyra saker nu, men får väl ta en runda på KappAhl och Lindex och titta vad dom har att bjuda till nyfödda! Var på vårat förråd och hittade blivande mammans gamla baby saker, måste leta ännu mer där, har typ sparat allt. T.o.m hittade min förlossningsjournal när jag födde henne som ska själv bli mamma nu! Ska ge det till henne, om hon vill titta på det!
Det var så snabb och enkel förlossning när hon kom till världen.
Hittade även hennes Mumin mugg, som heter julhälsning, det var lite värde på den nu!
Hon önskade att jag skulle köpa mumin babygym, hittade den på rea priset hos jollyroom!

Kommentera här: