Äntligen hemma

Det blev mycket i butiken idag, inte så värst mycket kunder, men lite krävande kunder idag. Hade ingen lust där idag. Men sålde en hel del, gummistövlar, regnjackor, skor, jackor mm. En tant köpte en fåtölj. En kund frågade om jag kan bjuda kaffe åt henne! En annan kund klagade , att jag har konstiga öppettider. En unge rev bort prislappar på smyckena. Men nu har jag stängd fram till tisdag, va skönt. Hittade presenten och va på H&M och kollade deras nya coachella collection. Köpte 2 plagg och smycken, undra om man ska va lite hippie på sommaren! Pratade med båda mina tjejer i telefon och önskade trevlig helg till dom. Äldsta är i Moskva på en jobb resa, hon sa att hon bor på Hilton, våning 16 och har fin utsikt därifrån. Yngsta va hemma hos sig och pluggade,hon har tenta nästa vecka. Hon hade varit i stallet, i det regniga vädret. Nu har jag packat klart, vi åker iväg tidigt imorgon bitti.

Kommentera här: