Årskrönika

Januari 2015 gjorde jag och min man våran andra resa till Karibien, va där också året innan! Besökte några av Karibiens vackraste öar, Aruba, S;t Kitts, Curacao, S;t Thomas, San Juan, Barbados resan gjorde vi med Royal Caribbean kryssningsfartyg, helt underbar resa hade vi, slutet av resan stannade vi i Miami! Vi kom hem slutet av februari och kommer ihåg att våren känns i luften redan då! Mars åkte vi till Blekinge och firade stort min väninna som fyllde jämt och vi vann på hästarna. April var det dags att fira våran döttrar som fyllde år. > Åkte till Franska Rivieran med min man och hade en underbar resa, bodde i Nice och åkte till Monaco! Hemma nån vecka och sedan dags att åka igen, åkte till Dublin och hälsade på våran dotter. Midsommaren var blött och kallt. Firade det i Smådalarö gård, mysigt! Sommaren kom inte! Semester började och vi åkte till Finland, hade min butik stängd nästan hela sommaren! Kom hem från Finland och sommaren kom! Åkte till Gotland på sista semester veckan! Härligt! Sålde min butik i september, hade haft det 3 år. Kände bara att nu räcker det, lite saknar man det! Sedan var det dags att åka igen, åkte till Paris med mina vänner. Ett av mina favorit städer! Hösten var väldigt vacker och varm! Reste lite till bara. Åkte till Helsingfors. dit hade våran äldsta dotter flyttat under hösten från Dublin! Våran häst flyttade till ett stall i Norra Djurgården! Julen firade vi hela familjen samlade hemma! Så mitt år 2015 var bra år, mycket resande! ">

Kommentera här: